Blog


Στρατηγική για το GMAT: Ας Χαθούν Μερικές Μάχες για να Κερδηθεί ο Πόλεμος

GMAT Preparation

GMAT Preparation

Το GMAT δεν είναι ούτε μαθηματικό ούτε γλωσσολογικό τεστ. Οπωσδήποτε απαιτείται γνώση μαθηματικών και της αγγλικής γλώσσας για μια καλή βαθμολογία, αλλά αυτό που πραγματικά εξετάζει το GMAT είναι δεξιότητες συνειρμών διοικητικής σκέψης. Τέτοιες δεξιότητες όλοι μας τις εφαρμόζουμε καθημερινά.

Για παράδειγμα, φθάνει ένας εργαζόμενος στη δουλειά του το πρωί μιας ημέρας και σκέφτεται όλα τα πράγματα που θα μπορούσε να κάνει εκείνη την ημέρα. Δεν μπορεί να διευθετήσει όλες τις εκκρεμότητες και θα πρέπει να κρίνει ποιες εργασίες θα περιμένουν μέχρι την επόμενη ημέρα ή εβδομάδα.

Αν οι επιλογές περιορίζονται μεταξύ δύο εργασιών, Α ή Β, και η Α θα επιφέρει περίπου 6% περισσότερα έσοδα για την εταιρεία αλλά θα καταναλώσει 55% περισσότερο χρόνο, ποια εργασία είναι προτιμότερη? Μετά, ελέγχοντας τα μηνύματα του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του, βλέπει μια λίστα 100 μη αναγνωσμένων μηνυμάτων. Ποια θα διαβάσει πρώτα? Τα παλαιότερα? Αυτά από τον εργοδότη του? Τα χαρακτηριζόμενα ως επείγοντα? (μερικά ούτε καν θα ανοίξει, κρίνοντάς τα μη σημαντικά από το όνομα του αποστολέα, το θέμα, ή το ότι είναι μηνύματα spam που πέρασαν από το φίλτρο). (more…)


Πως συγκρίνονται τα Ελληνικό με το Βρετανικό σύστημα Εισαγωγής στο Πανεπιστήμιο?

Campus Life

Το σύστημα εισαγωγής στα Βρετανικά Πανεπιστήμια χαρακτηρίζεται από την ακριβώς αντίστροφη λογική του ανάλογου των Πανελληνίων εξετάσεων. Στην πράξη η είσοδος σε ένα Βρετανικό ΑΕΙ είναι πολύ ξεκάθαρη, διαδικαστικά βατή, ταχύτερη και με διαρκή αλλά και έγκαιρη ενημέρωση του υποψηφίου σε σύγκριση με τη διαδικασία των Πανελληνίων.
Αυτό σημαίνει πως κάθε υποψήφιος για τη Μεγάλη Βρετανία όχι μόνο επιλέγει ο ίδιος σε ποια συγκεκριμένα Πανεπιστήμια επιθυμεί να σπουδάσει αλλά και ενημερώνεται εγκαίρως και γνωρίζει ποια Πανεπιστήμια τον έχουν αποδεχθεί και με ποιους συγκεκριμένους όρους. Λαμβάνει δηλαδή μία προσφορά υπό όρους (conditional offer), ήδη από τον Δεκέμβριο του προηγούμενου έτους από το έτος κατά το οποίο ζητάει να εισαχθεί.
(more…)


Συγκριτικός Πίνακας Συνθηκών & Κόστους Φοίτησης μεταξύ Ελλάδας, Αγγλίας, Ουαλίας & Σκωτίας

Campus Life

Στην προσπάθεια της μια οικογένεια να αποφασίσει για το μέλλον των παιδιών θα πρέπει να έχει σφαιρική πληροφόρηση σχετικά με τις επιλογές των σπουδών, τόσο σε θέματα κόστους όσο και σε θέματα επαγγελματικής αποκατάστασης, αναγνώρισης των πτυχίων, διάρκειας φοίτησης αλλά και συνθήκες ζωής και ποιότητα φοίτησης.

Πολλές φορές στο NETWORK, ερχόμαστε αντιμέτωποι με ερωτήματα που αφορούν στη σύγκριση των σπουδών στην Ελλάδα με αυτές στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε μια ανάλυση του NETWORK σχετικά με τις διαφορές σε θέματα κόστους αλλά και συνθηκών φοίτησης ανάμεσα σε σπουδές στην Ελλάδα και σε σπουδές στη Μεγάλη Βρετανία. (more…)


Η Πραγματική Αξία του Πτυχίου σε Αντίθεση με το “Χαρτί”

Για δεκαετίες ολόκληρες στην Ελλάδα, η Ελληνική οικογένεια επένδυσε πολλά χρήματα και κόπο στην προσπάθεια της επιτυχούς εισόδου των τελειόφοιτων του Λυκείου σε ένα ΑΕΙ ή ΤΕΙ. Οι σπουδές απέκτησαν ένα χαρακτήρα αυτοσκοπού ακόμα και όταν η Σχολή στην οποία πετύχαινε ο υποψήφιος δεν ήταν καν η πρώτη του επιλογή, ή βρισκόταν σε κάποια πόλη απομακρυσμένη ακόμα και γεωγραφικά από την αρχική στόχευση.

Το να περάσει κάποιος τις Πανελλήνιες εξετάσεις απέκτησε τον χαρακτήρα ενός κοινωνικού γεγονότος, άξιο πανηγυρισμού και κοινωνικής αναγνώρισης μέσα στον ευρύτερο οικογενειακό κύκλο, για το οποίο ο επιτυχών και η οικογένεια του άξιζε να “καμαρώνει”. Μια εξαργύρωση, έστω εικονική, των κόπων του μαθητή, των εξόδων του γονιού, και της έντασης των ενδοοικογενειακών σχέσεων κατά την προετοιμασία.

Η ποιότητα του κάθε ιδρύματος, η σύνδεση του με την αγορά εργασίας, οι εγκαταστάσεις του, το Διδακτικό προσωπικό του και η αναγνωρισιμότητα της Σχολής αυτής σε Διεθνές επίπεδο, όχι μόνο δεν απασχολούσαν τον εκάστοτε επιτυχόντα και την οικογένεια του, αλλά πρακτικά δεν υπήρξε ποτέ ως τώρα ιστορικά, κανένας τρόπος να αποτιμηθούν βάσει κάποιου συστήματος αξιολόγησης για τα Ελληνικά ΑΕΙ.

(more…)


Η Ελληνική Καταγωγή του Άγγλο-Σαξονικού Συστήματος Εκπαίδευσης

Εδώ και περίπου πέντε δεκαετίες τα Πανεπιστήμια των ΗΠΑ και της Μ. Βρετανίας πρωταγωνιστούν ως προορισμός σπουδών μεταξύ των φοιτητών από όλο τον κόσμο.

Η Αγγλόφωνη Πανεπιστημιακή εκπαίδευση γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλής. Απόδειξη είναι ότι μέσα στην τελευταία δεκαετία η Ολλανδία, η Γαλλία και οι Σκανδιναβικές χώρες άρχισαν να παρέχουν Αγγλόφωνα προγράμματα σπουδών, τα οποία έχουν γίνει αρκετά γνωστά και βασίζονται ακριβώς στο ίδιο σύστημα που αρχικά οργανώθηκε στη Βρετανία και την Αμερική.

Το σύστημα αυτό χαρακτηρίζεται από κάποιους βασικούς πυλώνες ως προς την λειτουργία του που είναι οι ακόλουθοι: (more…)